logo

NURDAN VE A.ORHAN OĞUZ’DA COŞKULU MEZUNİYET

  • Kdz. Ereğli Nurdan ve Ahmet Orhan Oğuz Ortaokulu 8. sınıf öğrencileri düzenlenen muhteşem törende mezuniyet sevinci yaşadı.

Kdz. Ereğli Nurdan ve Ahmet Orhan Oğuz Ortaokulu 8. sınıf öğrencileri 2025-2026 eğitim öğretim yılının ardından Hüseyin Tatoğlu Kültür Merkezi’nde düzenlenen mezuniyet gecesinde bir araya geldi.

YILMAZ : “BAŞARILARIN TAÇLANDIRILDIĞI GÜNÜ YAŞIYORUZ”

23 Haziran’da düzenlenen törene; İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Yakup Sarıgül, Okul Müdürü Fuat Yılmaz, diğer okul müdürleri ve müdür yardımcıları ile  davetliler katıldı. Törende açılış konuşması yapan okul müdürü Fuat Yılmaz, sözlerine “Bugün burada yalnızca bir mezuniyet töreni gerçekleştirmek için değil, aynı zamanda emeklerin, fedakârlıkların, hayallerin ve başarıların taçlandığı çok anlamlı bir günü birlikte yaşıyoruz.” ifadeleri ile başladı.

OĞUZ ÇİFTİ SADECE OKUL YAPTIRMADI, YILLAR BOYUNCA DESTEK VERDİ

Okulun hayırseverleri Nurdan ve Ahmet Orhan Oğuz çiftine her zaman yanlarında olduğu için teşekkür eden Yılmaz, “Nurdan ve Ahmet Orhan Oğuz Ortaokulu olarak köklü bir geçmişe sahibiz. Bugün geriye dönüp baktığımızda, tam 39 yıldır bu okulun kapısından binlerce öğrenci geçmiş, nice doktorlar, öğretmenler, mühendisler, esnaflar, yöneticiler ve ülkesine faydalı bireyler yetişmiştir. Bu başarının temelinde sadece bir bina değil; eğitime gönül vermiş insanların samimi destekleri vardır. Bu vesileyle, okulumuza yıllardır maddi ve manevi desteklerini esirgemeyen, eğitimi her zaman en kıymetli yatırım olarak gören hayırseverlerimiz Nurdan Oğuz ve Ahmet Orhan Oğuz ailesine huzurlarınızda şükranlarımı sunuyorum. Bir okul yaptırmak elbette çok değerlidir; ancak asıl kıymetli olan, yıllar geçse de o okulun yanında olmaya devam etmektir. Onların bu örnek davranışları, eğitime verilen değerin ve toplumsal sorumluluğun en güzel göstergesidir.” dedi.

PROFESYONELLERİ ARATMAYAN SAHNE!

Müzik öğretmeni Fatih Akar tarafından hazırlanan okul korosunun sunduğu Türk halk müziği konseri her sene olduğu gibi bu sene de büyük bir beğeni ve coşkuyla izlendi. Profesyonel sanatçıları aratmayan öğrencilerin seslendirdiği şarkılara eşlik eden ailelerin mutluluğu görülmeye değer tablolar oluşturdu.

VE MEZUNİYET COŞKUSU…

Program, bayrak-flama devir teslim töreni, dereceye giren öğrencilere plaket ve ödül verilmesi, okul birincisinin konuşması ve başarı kütüğüne plaket çakması ile devam etti.

Son olarak teşekkür plaketleri ve çiçek takdiminin ardından mezuniyet belgeleri alan öğrenciler kep atarak aileleri ve öğretmenleri ile birlikte mezuniyet coşkusu yaşadı.

Paylaşın:
Etiketler:
#

SENDE YORUM YAZ