
Muharrem ayının manevi atmosferini paylaşmak ve birlik beraberlik duygularını pekiştirmek amacıyla gerçekleştirilecek etkinlikte vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak.
Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereketin simgesi olduğunu belirterek tüm vatandaşları aşure paylaşımına davet etti.
26 HAZİRAN CUMA GÜNÜ, SAAT 13:45 İNÖNÜ PARKI‘NDA…
Başkan Posbıyık açıklamasında, “Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürümüzün en güzel örneklerinden biri olan Aşure Günü vesilesiyle düzenleyeceğimiz aşure paylaşımımıza tüm halkımızı davet ediyorum” dedi.
Kdz. Ereğli Belediyesi’nin geleneksel hale getirdiği aşure ikramı, 26 Haziran Cuma günü saat 13.45’te İnönü Parkı’nda gerçekleştirilecek.
Etiketler: KDZ. EREĞLİ BELEDİYESİBENZER HABERLER