
TED Karadeniz Ereğli Koleji Vakfı Özel Okulları tarafından düzenlenen 2025-2026 eğitim-öğretim yılı Lise Mezuniyet Töreni, vakıf ve okul yöneticileri, öğrenci, veli ve davetlilerin katılımıyla okul bahçesinde gerçekleştirildi. Katılımcılar arasında TED Karadeniz Ereğli Koleji Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı ve Erdemir Genel Müdürü Şaban Yazıcı, İlçe Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Ümmü Gülsüm Dedeşah, Okul Müdürü Hülya Korkut, Vakıf Yöneticileri Mesut Avcı, Ali Şener, Murat Yemenici, Bülent Hatipoğlu, Ahmet İsfendiyar, Tümer Tombuloğlu ve Uğur Seçkin ile okul yöneticileri ve öğretmenler de hazır bulundu.

YAZICI : “GELECEĞİ ŞEKİLLENDİRECEK YOLCULUĞUNUZUN BAŞINDASINIZ”
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı ile başlayan törende konuşma yaparak mezunlara seslenen TED Karadeniz Ereğli Koleji Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı ve Erdemir Genel Müdürü Şaban Yazıcı, bilgiyi üretmek ve anlamlandırmak, sorgulama becerisi, eleştirel düşünme ile etik değerlerin önemine vurgu yaptı. Erdemir’in nitelikli insan kaynağına önem verdiğini hatırlatan Yazıcı, “Sevgili gençler, bugün bir mezuniyet değil geleceği şekillendirecek yolculuğunuzun başlangıcıdır. Yolunuz açık, başarılarınız daim olsun” ifadeleri ile mezunları geleceğe uğurladı.

OKUL MÜDÜRÜ KORKUT, CUMHURİYET DEĞERLERİNE VURGU YAPTI VE “ALKIŞLAR ORTAK GURURA” GELSİN DEDİ
Cumhuriyet değerlerine vurgu yapan Okul Müdürü Hülya Korkut ise Türk Eğitim Derneği’nin kuruluşundan bu yana aklı ve bilimi rehber edinen, sorgulayan, düşünen, üreten ve topluma karşı sorumluluk hisseden bireyler yetiştirmeyi amaçladığını hatırlattı. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün Cumhuriyet’i gençlere emanet ederken aslında geleceğe olan inancını ortaya koyduğunu vurgulayan Korkut, “Gerçek başarı; yalnızca ulaşılan hedeflerde değil, dokunduğunuz hayatlarda, bıraktığınız izlerde ve başkalarına verdiğiniz umutlarda saklıdır. Sevgili gençler, bugün bu sahnedeki gurur tablosunun arkasında, siz daha yürümeyi öğrenmeden hayal kurmaya başlayan aileleriniz var. Gece geç saatlere kadar sizi bekleyen, heyecanlarını ve kaygılarını sizinle paylaşan, düştüğünüzde sizi ayağa kaldıran anne ve babalarınız var. Ve elbette; sizlere yalnızca ders anlatmayan, ilkokuldan itibaren sizlere yol gösteren, cesaret veren, potansiyelinize inanan öğretmenleriniz var. Bu anlamlı gecede, çocuklarının her adımında yanlarında olan kıymetli velilerimizi, gençlerimize rehberlik eden değerli öğretmenlerimizi ve bugün mezuniyet gururunu yaşayan sevgili öğrencilerimizi yürekten alkışlayalım. Bu alkış, yılların emeğine, sabrına, sevgisine ve bugün yaşadığımız ortak gurura gelsin.” diye konuştu.




ÖZENLİ PROGRAMDA MEZUNLARA VE ÖĞRENCİLERE DE SÖZ VERİLDİ
Özenle hazırlanmış program; TED meşalesinin yakılması, mezunlar ve öğrenciler adına Konuşmalarla devam etti. Bayrak ve flama devir-teslim törenini ise lise okul dereceleri ve derece alan öğrencilere plaketlerinin protokol üyeleri tarafında verilmesi ile lise okul birincisinin, birincilik kütüğüne plaketini çakması ve konuşması takip etti.

ŞİMDİ MEZUNİYET KEPİ FIRLATMA ZAMANI !..
Mezuniyet belgelerinin ve şiltlerinin protokol ile okul yöneticileri ve öğretmenleri tarafından verilmesinin ardından, heyecan ve coşku dolu müzik eşliğinde mezuniyet kepi fırlatıldı, ailelerle ve öğretmenlerle bol bol hatıra fotoğrafı çekildi.

Mezuniyet töreni, okul avlusunda düzenlenen açık büfe kokteyl ve ikramlarla devam ederken öğrenciler orkestra eşliğinde eğlendi.
Okulun 59. kuruluş yılına denk gelen mezuniyet töreninde, öğrenciler eğitim hayatlarının önemli bir dönemini geride bırakarak diplomalarını aldı ve geleceklerine ilk adımlarını attı. Coşku ile hüznün bir arada yaşandığı gecede mezunlar, aileleri ve öğretmenleriyle bu anlamlı günü paylaştı.



















BENZER HABERLER