logo

BAŞKAN KARA’DAN AŞURE GÜNÜ DAVETİ

  • Gülüç Belediyesi’nden Aşure Günü’nde Birlik ve Bereket Buluşmasına davet.

Gülüç Belediyesi, Aşure Günü dolayısıyla 26 Haziran Cuma günü, cuma namazının ardından beldedeki camilerin önünde vatandaşlara aşure ikramında bulunacak. Belediye Başkanı Sadık Recep Kara, tüm vatandaşları programa davet etti.

Gülüç Belediyesi, paylaşma, bereket ve kardeşlik duygularını pekiştiren Aşure Günü dolayısıyla vatandaşlara yönelik aşure ikramı programı düzenleyecek.

26 Haziran Cuma günü, cuma namazının ardından beldedeki camilerin önünde gerçekleştirilecek programda vatandaşlara aşure ikramında bulunulacak. Gülüç Belediyesi tarafından organize edilen etkinliğe tüm vatandaşlar davet edildi.

Gülüç Belediye Başkanı Sadık Recep Kara, Aşure Günü’nün birlik ve beraberliğin en güzel sembollerinden biri olduğunu belirterek, “Hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Rabbim birlik ve beraberliğimizi daim eylesin, sofralarımızdan bereketi ve muhabbeti eksik etmesin. Tüm hemşehrilerimizin Aşure Günü’nü kutluyor, hayırlara vesile olmasını diliyorum.” ifadelerini kullandı.

Belediye yetkilileri, tüm vatandaşları cuma namazının ardından gerçekleştirilecek aşure ikramına katılmaya davet etti.

Paylaşın:
Etiketler:
#

SENDE YORUM YAZ